اعتماد به امداد خودرو یکی از دغدغه های رانندگان عزیز می باشد و نمی دانند آیا به خودرو بر ها اعتماد بکنند یا نه ؟ بیایید باهم به این مسئله بپردازیم.

گاهی اوقا مشاهده کرده ایم که خودرو در مسیر خراب شده و از یدک کش کمک خواسته است تا یا آن را جا به جا و یا تعمیر کند ولی خب ، راننده متوجه برخی از مشکلاتی مانند گم شدن قطعات، دست کاری شدن بعضی از قطعات خودرو و حتی گاهی اوقات ماشین به طور کامل ناپدید می شود . این مواردی که گفتیم باعث می شود اعتماد رانندگان به امداد خودرو و خودرو بر ها کم تر شود. کاملا هم در این مورد حق دارند.

چگونه به خودروبر اعتماد کنیم؟

چرا به امداد خودرو فرامرز اعتماد کنیم؟

امداد خودرو فرامرز دارای مجوز رسمی ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. قیمت های ما  منصفانه و کاملا متناسب فاکتور هر گونه خدمات خود را به شما ارائه خواهد داد. تجربه ما در این زمینه سال هاست سبب رضایت مشتری های زیادی شده است.

اگر درزمان حمل خودرو مشکلی برای خودرو شما پیش آید، ما آن را جبران خواهیم کرد. اما به علت تجربه زیاد در این مورد بدون هیچ مشکلی خودرو شما را به محل مورد نظر منتقل خواهیم کرد.

ازمهم ترین خدمات ما حمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه است. اتفاقی که بسیاری از مالکان وسایل نقلیه در طول عمر خودرو خود شاید بارها آن را تجربه کنند. اما حمل خودرو به کمک خودروهای ویژه حمل، امری است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارا است و عدم رعایت استاندارهای آن می‌تواند به راحتی موجب آسیب رسیدن به خودرو شود.

بنابراین سپردن خودرو به دست تیم متخصص و دارای تجربه و دانش لازم برای انتقال خودرو به تعمیرگاه به گونه‌ای که سلامت فیزیکی و فنی آن حفظ شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

امداد خودرو معتبر ارومیه

امدادخودرو ارومیه به عنوان تیم امدادی که دارای شبکه بسیار گسترده امدادی به ویژه خودروهای حمل است که می‌تواند در مواقع ضروری، بهترین خدمات از جمله حمل ایمن خودرو به تعمیرگاه‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو را به بهترین شکل ارائه دهد.

اگر تجربه خراب شدن خودروی خود را در یکی از معابر و خیابان‌ها داشته باشید، حتما، شاهد صحنه‌ای جالب نیز بوده‌اید و آن هم چیزی نیست جز حضور خودجوش یک یا چند خودرو امدادی در کنار شما و ارائه پیشنهاد برای حمل خودرویتان به نزدیک‎‌ترین تعمیرگاه.

مشکل دقیقا از همین مرحله شروع می‌شود. حمل خودروی آسیب دیده شما توسط تیم‌هایی که فاقد دانش فنی اصولی هستند می‌توانند مشکلات بسیاری را برای خودروی شما ایجاد کند.

آشنایی با چند نوع نقص فنی ماشین و علت های آن

 

داغ‌شدن موتورخودرو رایج ترین مشکل 

اگر رانندگی می‌کنید، بهتر است که ارتباط‌تان با خودرو را از حد تماس با گاز-کلاچ-ترمز- دنده و فرمان کمی بیشتر کنید. با خودرو معاشرت‌های بیشتری داشته باشید تا در صورت وجود ایرادات احتمالی و نقص در عملکرد، زودتر متوجه قضایا شوید و کاری برای پیش‌گیری از مشکلات انجام بدهید. مثلا هر چند وقت‌، یک‌بار به موتور سری بزنید و ببینید که اوضاعش به چه ترتیب است. اگر موتور خودرویتان بیش از حد داغ می‌شود، احتمال وقوع عواقب منفی به‌دنبال آن زیاد است. عواقب منفی مثل چی؟ امکان دارد که مایعات و سیالات خودرو دمای بسیار زیادی پیدا کنند و روی موتور یا سیستم اگزوز سرریز شوند. روغن‌ها و کولانت با دمای بسیار زیاد از جمله مایعاتی هستند که می‌توانند به چنین مسیری وارد و مشتعل شوند.

علائم داغ شدن موتور خودرو

 

امدادخودرو فرامرز ارومیه ۲۴ ساعت بانه روز اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل برای خودرو با ما تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن خود را به شما خواهیم رساند.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]