امداد خودرو شبانه روزی سه راه سارای ارومیه

امداد خودرو سه راه سارای ارومیه

امداد خودرو سه راه سارای مجهز به انواع یدک‌کش، با تعمیر و تعویض باتری، تسمه، دینام، پمپ بنزین و لنت ترمز در کنار کادری مجرب آماده است تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار را در هر بخشی از این مکان در اختیار شما قرار دهد.

خدمات امداد خودرو سه راه سارای

برای دریافت خدمات امداد خودرو، یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در سه راه سارای کافیست تا با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز، به صورت ۲۴ ساعته از خدمات متنوع امداد خودرو فرامرز بهره مند شوید.
در کوتاه‌ترین زمان ممکن امدادرسانان ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تعمیر و انتقال خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام خواهند رساند. برخی از خدمات امداد خودرو شامل موارد زیر است:

چرخگیر تمام هیدرولیک
امداد رسانی به صورت شبانه روزی
سوخت رسانی
پنچرگیری
تضمینی و در اسرع وقت
تعمیر و تعویض تمام قطعات

تعویض روغن در سه راه سارای

یکی از مهم‌ترین خدماتی که امداد خودرو فرامرز می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها است.  امداد خودرو فرامرز با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید.  تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو فرامرز دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

پنچرگیری سیار سه راه سارای

از دیگر خدمات امداد خودرو فرامرز می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو فرامرز برخوردار شوید.

یدک‌کشی امداد خودرو سه راه سارای

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

امداد باطری

باتری خاموش در وسط جاده می تواند شما را برای ساعت های طولانی سرگردان کند. خدمات امداد خودرو شبانه روزی ما به شما کمک می کند تا مشکلات باطری را هرچه سریع تر حل کنید.

سوخت رسانی سیار

اگر به هر دلیلی دچار کمبود سوخت شدید تیم ما در محل شما حاضر خواهد شد. ما با سوخت کافی به شما کمک می کنیم تا به سفر خود ادامه دهید و یا به نزدیکترین پمپ بنزین برسید. با تماس با شماره ما بنزین در کمترین زمان به دست شما می رسد.

امداد خودرو فرامرز ارومیه

چرا امداد خودرو شبانه روزی فرامرز ارومیه؟

امداد خودرو فرامرز ارومیه، در زمینه خدمات سیار و حمل خودرو ،یکی از اولین و قدیمی ترین امدادخودرو های استان آذربایجان غربی می باشد.

شماره موبایل: